03 jun LocalSecret zoekt bèta-klanten voor nieuwe generatie destinatiemarketing software.

LocalSecret werkt aan de introductie van specialistische, betaalbare, open-source softwareoplossingen en –tools voor destinatiemarketing organisaties (DMO’s).

De filosofie van de Amerikaanse softwaremaker TravelTools is dat DMO’s niet beperkt mogen worden door dure software oplossingen en dat investeringen in technologie ‘toekomst vast’ zijn.

Kenmerkend voor de software van TravelTools is dan ook dat ze meegroeit met de technologische mogelijkheden in de markt. Daarmee stelt ze uw investeringen in technologie veilig, terwijl u blijft voldoen aan de verwachtingen van uw bezoekers.

TravelTools biedt zowel de uiterst complete Productivity Suite, als de MapMaker Tool. Uiteraard volledig compatible met social media.

In de Productivity Suite beheert u via een online dashboard, de content van uw destinatie, die naar wens via verschillende applicaties kan worden getoond: via een complete website, via interactieve kaarten, mobile applicaties, facebook pagina’s, een evenementenkalender, een reisplanner, een e-nieuwsbrief of QR-codes.

De MapMaker Tool biedt de mogelijkheid om onbeperkt interactieve kaarten te maken. In minuten maakt u kaarten die zowel qua inhoud als detailniveau passen bij het gebied of evenement dat u wilt promoten. Daarmee wordt het mogelijk om een rol te spelen op het gebied van ‘hyper-local marketing’.

Gezocht:

LocalSecret zoekt DMO’s die, als bèta-klant, interesse hebben in deze innovatieve software. Wij zoeken bèta-klanten voor zowel de Productivity Suite als de MapMaker Tool.

Bèta-klanten genieten aanzienlijke voordelen op de softwarelicentie en de implementatiekosten.

Meer informatie over TravelTools via www.cartonova.com.


Neem bij interesse contact op met Giel Swager of Jeroen Beelen van LocalSecret via info@localsecret.nl.
Geen reactie's

Geef een reactie