De leisure sector en online marketing

De wereld van leisure en marketing is veranderd.

De opkomst van het internet maakt dat ondernemers in de leisure sector, beter dan ooit tevoren, zelf hun klanten kunt bereiken.

En niet via een ‘schot hagel’, maar zeer gericht klanten die passen bij hun product of dienstverlening.

Alleen zijn veel ondernemers in de toeristische, recreatieve en museale sector zich daar nog onvoldoende van bewust. Of het ontbreekt ze aan kennis om er actief mee aan de slag te gaan.

Hoe vooruit?

Er is voor ondernemers veel te winnen door te investeren in online marketing. Het biedt ruimte om de online zichtbaarheid en vindbaarheid te verbeteren. Maar het biedt ook mogelijkheden om directer contact te hebben met bestaande en nieuwe klanten.

Aangezien de ‘nieuwe consument’ direct contact ook steeds meer op prijs stelt (en steeds meer verwacht), is het zaak voor ondernemers om te investeren in deze mogelijkheden.

De rol van LocalSecret

LocalSecret biedt advies en directe ondersteuning bij het oppakken en verbeteren van de online marketing.

Via een ‘Destinatiemarketing Quick Scan’ bieden wij een heldere analyse van de huidige situatie en concrete oplossingen en tips voor een toekomstige situatie.

Ook leveren we workshops en trainingen, om u en uw medewerkers te scholen in deze nieuwe mogelijkheden. Daarbij is veel aandacht voor het ‘hoe’, maar vooral ook het ‘waarom’.

Graag praten we met u over het verbeteren van uw online marketing.