Hoe ziet de toekomst van destinatiemarketing eruit?

De opkomst van het internet en de intrede van social media hebben nogal wat teweeg gebracht. Steeds vaker vragen VVV’s en citymarketing-/regiomarketing organisaties zich af hoe hun rol eruit ziet in de toekomst.

VVV Brabantse Wal vroeg zich af wat ze met die ontwikkelingen aan moeten en hoe ze ervoor kunnen zorgen dat hun organisatie toekomstvast wordt.

Samen met beleidsmakers van de betrokken gemeenten, marketeers en lokale stakeholders is, in meerdere sessies, nagedacht over de toekomstige rol van de VVV. En is een ontwikkelrichting benoemd.

Uitgangspunt van deze discussie was de presentatie van LocalSecret over trends en ontwikkelingen in destinatiemarketing.

 

Lees hier de blogpost over de sessie over doorontwikkeling van VVV Brabantse Wal.

Diensten

LocalSecret is gespecialiseerd in de laatste (inter)nationale trends en ontwikkelingen op het gebied van destinatiemarketing. Daarmee is LocalSecret een uitstekende gesprekspartner voor destinatiemarketing- & citymarketing organisaties, VVV’s, beleidsmakers toerisme en marketeers van toeristische/leisure locaties.

Presentatie

LocalSecret treedt op als gastspreker bij inspiratiebijeenkomsten van citymarketingorganisaties en VVV’s.

Brainstormsessie

LocalSecret begeleidt brainstormsessies met uw medewerkers, stakeholders, beleidsmakers en treedt daarbij, naast presentator, op als kritische gesprekspartner.

Begeleiding vervolgtraject

LocalSecret ondersteunt branding- en marketingtrajecten. Hierbij wordt met regelmaat samengewerkt met collega’s die uitmunten op hun eigen specifieke vakgebied.

Neem contact op

Eerdere opdrachtgevers

  • VVV Brabantse Wal
  • RBT-KAN
  • Toerisme Utrecht
  • Citymarketing Tilburg
  • Golf & Country Club Capelle a/d IJsel