MediaPost Publications Philadelphia Campaign Lets Philly Talk 03/19/2012
MediaPost Publications Philadelphia Campaign Lets Philly Talk 03/19/2012...
MediaPost Publications Philadelphia Campaign Lets Philly Talk 03/19/2012...
Tal van VVV's hebben het moeilijk. Vanaf 2013 dreigen meerdere gemeenten in Nederland hun toeristische informatiepunt kwijt te raken. Vervelend voor bezoekers, lokale toeristische ondernemers en het gemeentebestuur.Gedeeltelijk worden de problemen veroorzaakt doordat steeds minder toeristen de lokale VVV-vestiging binnenlopen. Hierdoor worden er minder souvenirs...
Jongeren zijn voor veel bedrijven in de toeristische/leisure/cultuur sector een interessante doelgroep. Maar de marketing gericht op deze doelgroep is een vak apart. In het onderstaande artikel van Karin Husslage geeft Simon van Cleeff tips hoe je als marketeer het best de verschillende segmenten (kids,...
Socializing hotels, that's what the Wyndham's Euro style Tryp hotel is trying to do with it's new app 'LobbyFriend'. The app is for registered hotel guests-only and is designed to connect you with hotel staff, other people in your group or other travellers you have never...
Tilburg start met een proef om gratis wifi aan te bieden in het centrum van de stad. Een prima en slimme stap. Via dit netwerk kunnen inwoners en bezoekers gratis applicaties starten die informatie bieden over Tilburg. Eén van die applicaties is de Tilburg City...
What do you do when you are a DMO and you get criticized for the tourism promotion video that you have made. If you're smart you hand over the challenge to the public. And that's just what Savannah has done. They have turned it into...
De golfsport lijkt soms vol geheimen. Na voetbal en tennis is golfen de derde sport van Nederland, maar dit is één van de beter bewaarde geheimen van ons land. En van de 200 ledenbanen in Nederland zijn ca. 125 banen op zoek naar nieuwe golfers....
Wat een leuk gesprek eergisteren. Ik sprak de voorzitter van een samenwerkingsverband van Nederlandstalige hoteliers in een ver exotische buitenland. Een prachtige bestemming, prachtige hotels en een prachtige samenwerking. Tot zover geen vuiltje aan de lucht.Totdat het gesprek kwam op de vraag hoe zij zich...
This is not a new campaign, but still you may not have seen it before.New York City Central Park thought of a way to attract a younger and more 'wired' audience. With the 'WorldPark' campaign, they changed the park into an interactive board game. With...
Geen industrie die beter geschikt is voor het internet dan toerisme en vrijetijd. Want waar is men in zijn vrijetijd naar op zoek: naar het ontsnappen aan de dagelijkse sleur en naar nieuwe ervaringen. Het is dan ook aan de 'travel markerteer' om klanten te...