15 nov Location-based services: waarom u nu moet starten
Geplaatst op 17:32h
in lbs, locatiemarketing, location based services, location based tools, smartphone
0 Reactie's
Ik heb het er op mijn blog al vaker over gehad: het nut van location-based services (lbs) als Foursquare en Gowalla om uw locatie op de kaart te zetten en extra bezoekers te trekken. Deze nieuwe locatiemarketing tools mogen niet ontbreken in uw marketingstrategie.
De moderne reiziger gaat immers niet meer van huis zonder een smartphone. Bovendien gaat hij meer en meer uit van wat anderen – via social media – aan bevindingen met hem delen. Het aantal reviews dat gebruikers van lbs over uw locatie achterlaten, draagt bovendien bij aan uw vindbaarheid op internet; u komt hoger op de lijst van zoekresultaten. De hoogste tijd dus om uw locatie te claimen en actief in te zetten op het gebruik van deze tools. In het onderstaande artikel leest u meer over hoe een detailhandelaar in de US deze tools succesvol inzet.
De moderne reiziger gaat immers niet meer van huis zonder een smartphone. Bovendien gaat hij meer en meer uit van wat anderen – via social media – aan bevindingen met hem delen. Het aantal reviews dat gebruikers van lbs over uw locatie achterlaten, draagt bovendien bij aan uw vindbaarheid op internet; u komt hoger op de lijst van zoekresultaten. De hoogste tijd dus om uw locatie te claimen en actief in te zetten op het gebruik van deze tools. In het onderstaande artikel leest u meer over hoe een detailhandelaar in de US deze tools succesvol inzet.
Location-Based Services Can Put Businesses on the Map – NYTimes.com
Geen reactie's